פטור ממס הכנסה - קיבוע זכויות

קיבוע זכויות– הדרך לקבל יותר כסף בפנסיה

מהו תהליך קיבוע זכויות ?

קיבוע זכויות הינו תהליך שנועד לאפשר הטבות מס למי שהגיע אל גיל הפרישה לגמלאות. כאשר אדם מגיע לגיל הפרישה ומתחיל לקבל פנסיה, הוא זכאי להטבת פטור ממס הכנסה אותה הוא יכול לנצל לטובת מענקי פרישה, משיכת פיצויים, היוון כספי הקצבה או לטובת פטור על קצבת הפנסיה החודשית.

 

סעיף 9א לפקודת מס הכנסה, עוסק בהגשת בקשה לקיבוע זכויות. זהו למעשה פטור ממס הכנסה בעת קבלת הקצבה החודשית בגיל הפרישה. כל עובד לפני היציאה לפנסיה מקבל טופס 161 - טופס אשר בו מודיע המעסיק על פרישתו של העובד לגמלאות - וממלא טופס 161 א' - הודעה של העובד על פרישה מעבודה עקב הגעתו לגיל הפרישה.

טפסים אלו מוגשים לפקיד השומה. במקרה והעובד הפורש צפוי לקבל קצבה חודשית (פנסיה) עליו למלא ולהגיש גם את טופס 161ד'.

 

קיבוע זכויות היא הטבת פטור ממס שניתנת לפורשים לגמלאות. באמצעות ליווי מקצועי  יקבל הגמלאי  פטור שיכול להגיע עד מאות אלפי שקלים, על קצבת הפנסיה ועל כספים שהוא מעוניין למשוך מחשבון הפנסיה.

זו הטבה שכדאי לנצל במלואה מוקדם ככל האפשר.

לקבלת ייעוץ ראשוני לבדיקת זכאות נא השאירו פרטים ומומחה המרכז יבצע עבורכם בדיקה ראשונית ללא עלות.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.